Wednesday, July 20, 2011

sweet like sugar (^_^)

 Dh lamer rsenyer aku x tlis kat blog nie...maklom r aku nie dh mule bz ngan klas and kerja.....pengalaman mematangkan aku tok trus hidup...sepanjang aku keje nie ader r aku knl org...kami knl x smpai pown sblan lg....tp rapat cam dh knl lebih dari setahun or bertahun2....mmg bnyk r yg aku blajar dari mereka...cara nk hargai org, cara berkawan.....mmg aku seronok gler ngan mereka...walaupown sekejap tp ikatan kami amat kuat...sampai aku rse sedih bler nk berpisah ngan dieorg....aku rse dia amat special  buat aku.....bler dh berpisah nie rse rindu yg amat kat mereka....hari nie aku dgr dier nk datang melaka.....wow...happynyer aku.....kat snie aku nk share baper pic yg sempat aku rakam sepanjang aku dan mereka.....


 nie nama dier sue and farah....

 kereta idaman mereka.....

 sebelum menonton wayang....ader plak y berkenan nk amek pic ngan kami...

 wajah comey dari mereka....
 kenangan terindah dari kami di melaka.....

 suer pinjam bf ok jap.....BUUU...dikelilingi oleh perempuan.....
 farah(belakang),sue(kiri) and aku(kanan)

 shopping sue jap.....

 suker budak nie kne kiss ngan pmpuan cntik.....

 inilah kami.....friendship forever......

2 comments: