Friday, March 4, 2011

just for say something....

Well mlam nie segal kedukaan hati aku terubat skit bler aku knl ngan sorg insan yg aku anggap istemewa...walaupown aku x knl and x prnh jumpe dier sebelom nie....insan yg aku dh anggap sebagai sorg adik nie mmbuatkan aku boleh berkongsi segala masalah aku dan dia bersama....perkenalan aku dan dier bermula dari tersalah addd di facebook...thanks to facebook coz pertemukan aku dan die.....walaupown jarak aku dan dier x berapa jauh msing2 bijak untuk menyelesaikan msalah aku dan dier bersama...bnyk msalah yg kami hadapi dapat diselesaikan.....bg aku dier insan yg sungguh istemewa buat aku...dikala aku ader msalah and suka duka aku bersama dengan nya.....for all everything just want to sat that i love you so much.....thanks NADZIRAH AZMI!!!!!!!



pose comey from nad.. (^_^)


ketika nad garu kepala... :P


1,2,3 smile....(@_@)

opppssssss.... sorry yunk i curi pic u jap...pinjam...nnt i pulang blik k.... :P

2 comments: