Sunday, March 13, 2011

kau....

lamer dh aku x update blog aku...rindu rsenya...huhuhuhuhuhu...so today aku nk coretkan sesuatu yg lahir dari hati aku yg ikhlas.....tat kala org happy melalui kehidupan seharian aku msih cam nie...cam dulu...
kasih yg selama nie aku cri hilang cam 2 jew...aku bkn nk meraih simpati pada saper2 but aku ader kehidupan aku sendiri...yg pasti aku nk life aku cam org lain...bahagia....sempurna...aku teringin nk dikasihi cam org lain....aku try tok mencari sebuah cinta ...cinta dari org yg syg and ley trime aku seadanya....tp aku x mmpu jd sebaik org lain...sesempurna org lain....aku cube tok menilai setiap insan kat muka bumi allah nie...but aku x dpt aper yg aku cri lg.....mngkin aku bkn layak tok dpt sumer 2.....xper r...insyallah aku akn jmpe yg jauh lebih baik aper yg aku dh lepaskan sblom nie....aper yg berlaku akn aku jadikan pengajaran tok memilih org yg jauh lebih baik... insyallah...buat insan yg pernah aku syg...thanks coz snggup lyn kerenah sy selama kte knl....thanks coz bnyk bntu sy time dlm kesusahan....thanks ats segalanya.....sy doakan awk dan dier bhagia.....salam bahagia dari sy.....

No comments:

Post a Comment