Thursday, March 3, 2011

luahan hati seorang wanita......

salam...ari nie aku nk luahkan 1 bnder yg ader dlm hati aku...aku x tau naper aku ley fkir sejauh nie hari nie...aku bkn nk mmbenci dier tp aku x pasti aper yg aku fkir sebelom nie.....tp hari nie aku pasti...segalanya....segala pertunjuk dh pown aku dpt...so aku rse aku perlu fkir kedepan....aku xnk hati aku dipermainkan lg...ckup r dgn aper yg aku lalui sblom nie...hati aku rse hncur sgt bler aku tau yg org yg aku syg curang...aper korg rse and aper yg korg buat klu korg ader kat tmpat aku???tinggalkan????maafkan????atau korg sanggup dimadukan????? ya allah aku perlukan kekuatan yg selama nie aku x prnh ader...aku perlu buat keputusan yg pasti and harus aku fikirkan mse depan aku.....buat yg tersyg mr.M maafkan sy....sy bkn yg trbaik buat awk....lepas aper yg awk lakukan kat sy hati sy semakin hari semakin pudar pada awk....smpai 1 tahap hati sy jadi kosong dengan awk...awk terimalah dier untuk menggantikan tmpat sy...insyallah dier jodoh awk...sy sentiasa doakan kebahagiaan awk....maafkan sy.....
  
buat yg terbaik mr.A maafkan sy...awk trlalu baik buat sy....tp hati sy x dpt terima awk kembali....sy x mmpu nk tipu dri sy lg....ape yg sy lakukan ini tok kebaikan awk dan juga sy....sy xnk permainkan hati awk lg...sy x bleh nk pakse dri sy tok trime awk dlm hati sy...maafkan sy awk....to mr.B thanks coz pernah hadir dlm hati sy....thanks ats segala nasihat awk selama nie pada sy...sy amat menghargainya....sy akui yg hati sy pernah terdetik tok awk tp sy harus lupekan sumer 2....sy harap awk fhm....


to mr.f 4 tahun sy dgn awk buat sy knl saper dri awk sebenarnya....even pown awk baik and selalu amek berat tntg sy tp sy x boleh nk paksa hati sy tok trime awk....sy anggap awk seperti abg sy sendri....x lebih dari tue....
sy harap semuanya faham aper yg ader dlm hati sy....sy mntak maaf bnyk2 kat semua yg prnh knl sy secara langsung atau x...sy syg korg semua tp hati sy susah tok menerima insan bernama lelaki buat mse nie...biar r masa and takdir yg menentukan segalanya....andai ader jodoh sy pada awk insyallah sy terima dengan reda....andai bukan maafkanlah.....


1 comment:

  1. sahabat yang baik adalah sahabat yang menganggap sahabatnya seperti darah dagingnya sendiri..dia akan sentiasa menjaga hati dan perasaan sahabatnya dan segalanya...chill :)

    ReplyDelete